Uszkodzony sprzęt kurier odbierze z domu lub firmy klienta. Następnie naprawiony odwiezie z powrotem w ustalone miejsce.
Usługę możesz zamówić wybierając jedną z trzech opcji kontaktu:
Uszkodzony sprzęt kurier odbierze z domu lub firmy klienta. Następnie naprawiony odwiezie z powrotem w ustalone miejsce.
Usługę możesz zamówić wybierając jedną z trzech opcji kontaktu:
formularz zamówienia
na numer telefonu +48 504 806 905
na adres serwis@isense.pl
W prosty sposób przygotujesz swoje urządzenie, które chcesz wysłać do naszego serwisu.
Zrób kopię zapasową danych – nie bierzemy za nie odpowiedzialności.
Jeżeli to możliwe naładuj i wyłącz urządzenie.
Zapakuj sprzęt w miękką otulinę.
Wypełnij i wydrukuj formularz wysyłki sprzętu i dołącz do paczki.
Upewnij się, że kurier zaznaczył ubezpieczenie paczki na kwotę wartości sprzętu – podaj mu ją.
Zanotuj nasz adres:
Dobra 56/66, 00-312 Warszawa, poziom -1, lok. A32 , tel.: 504 806 905.
Zachowaj dowód nadania – jest na nim numer śledzący.
Prosimy o nie zaznaczanie innych opcji na liście przewozowym, niż faktyczna kwota ubezpieczenia. Każda dodatkowa opcja z wyjątkiem ubezpieczenia, będzie doliczona do kosztu naprawy.
Przygotuj odliczoną kwotę jeśli płacisz za pobraniem.
Sprawdź stan paczki i otwórz paczkę w obecności kuriera.
Słownik:
Serwis- Serwis firmy P&E Services, ul. Dobra 56/66, 00-312 Warszawa
Klient- osoba fizyczna lub prawna dostarczająca sprzęt do diagnozy, naprawy